Andreas Sperber: Haftpflichtversicherungen für Freiberufler und IT-Dienstleister: Was ist eigentlich versichert und was nicht?

Continue the discussion

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Published

April 17, 2016

Wofür haftet eigentlich ein freiberuflicher IT-Dienstleister oder eine Webagentur? Was sind die häufigsten Schadenfälle aus dem IT-Bereich? Ist eine Rechtsabwehr bei der Berufshaftpflicht-Versicherung inklusive, wenn mein Kunde unberechtigte Forderungen stellt? Dies und noch einiges mehr erläutert uns Andreas in seinem Vortrag.

Rate this:

Event

WordCamp Nuremberg 2016 41

Tags

insurance 1

Language

German/Deutsch 184

Download
MP4: Low, Med, High
OGG: Low
Subtitles
Subtitle this video →
Producer
%d bloggers like this: